Så DÄR ja, där satt den!

Första sexet sedan innan IVF:en i november! Två och en halv orgasmer. Inte illa! (0,5 = en som börjar men avbryts).

Intresseklubben antecknade va?!!!

 

(tänk om man skulle lägga upp det som statusrad på fejan)

Om hellomotti

Hello Motti är Sockertoppens mamma. Om IVF-guden vill kan det bli aktuellt med ett moderskap även till Sockertoppens lillasyskon. Väntar på att få starta syskonverkstaden för andra gången våren 2011. Fick missfall efter en FET i januari 2011. Skrapningen misslyckades och klanten till kirurg stack hål på livmodern. I slutet av april konstaterades att den nu har läkt. Jag ska använda sommaren till att "vila upp mig" och så blir det nya tag med FET i september. Vi har tre embryon i frysen. FET = Frozen embryo transfer = Tina upp ett embryo som blivit över från en tidigare provrörsbefruktning och sätta in det i livmodern. Men se det behövdes inte. 18 juli fick jag reda på att jag var gravid - UTAN HJÄLP!!! För första gången i mitt liv. I mitten på mars 2012 föddes Sockertoppens lillasyster. Jag kallar henne Minitoppen i bloggen.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Så DÄR ja, där satt den!

  1. Maja Gräddnos skriver:

    Antecknar som fan.
    Avundsjuk!!!
    🙂

  2. Tingeling skriver:

    Jiihaa, inte illa!! Antecknar också, avundsjukt! 🙂

  3. Anna-Bell skriver:

    Hello Hello Motti! Fint att jag hittade dig här! Har saknat dig bloggskrivande. Ser att jag har missat en massa. Beklagar det trista som hände. Fan att det aldrig kan vara lätt.

    Kan du inte lägga upp det där om hur många ”orrar” du fått nästa gång i din FB- status? Skulle vara något, ha ha. Själv måste jag hoppa på hästen snart igen. Vågar inte nämna hur länge sedan det var nu…

  4. uniflora skriver:

    Kan du skriva mer detaljer om hur detta gick till? 😉 Jag är också avundsjuk!!

    Ser fram emot den statusraden fö! Jag kommer vara den första att trycka gilla!

  5. tudorienne skriver:

    2,5 är jävligt imponerande!

  6. Tisalen skriver:

    okej…nu är jag avundsjuk…och glad för er skull 😉

  7. Tisalen skriver:

    det skulle såklart vara en mycket bra statusrad på fejjan 😉

Lämna en kommentar