Resultat

Det gick bra med allt. Den ligger – 13% på vikten med sina 770 gram men det är ju under kontroll så att säga. Glad!

Om hellomotti

Hello Motti är Sockertoppens mamma. Om IVF-guden vill kan det bli aktuellt med ett moderskap även till Sockertoppens lillasyskon. Väntar på att få starta syskonverkstaden för andra gången våren 2011. Fick missfall efter en FET i januari 2011. Skrapningen misslyckades och klanten till kirurg stack hål på livmodern. I slutet av april konstaterades att den nu har läkt. Jag ska använda sommaren till att "vila upp mig" och så blir det nya tag med FET i september. Vi har tre embryon i frysen. FET = Frozen embryo transfer = Tina upp ett embryo som blivit över från en tidigare provrörsbefruktning och sätta in det i livmodern. Men se det behövdes inte. 18 juli fick jag reda på att jag var gravid - UTAN HJÄLP!!! För första gången i mitt liv. I mitten på mars 2012 föddes Sockertoppens lillasyster. Jag kallar henne Minitoppen i bloggen.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Resultat

  1. nylsa skriver:

    Vad skönt, grattis!

  2. gullgossensmamma skriver:

    skönt! Jag tänker ofta på dig och hur MAGISKT det är att du blev gravid-utan-klinik bara för att du medicinerat rätt. FANTASTISKT!!!!!

  3. Anna-Bell skriver:

    Åh vad skönt att höra! Men du, när är det beräknat att den ska komma?

  4. hellomotti skriver:

    Tack alla!!!

    A_B de säger att BF är 24 mars. Men eftersom det nog blir planerat snitt (ska blogga om varför snart) så ser han/hon nog dagens ljus ca 14 – 16 mars.

  5. Queenstreet skriver:

    Åh vad skönt att allt gick bra.
    Ser ut som att vi får bebis samtidigt då med snittet, då vår BF är 15 mars! 🙂

  6. Anna-Bell skriver:

    HM, jag kan gissa varför det blir snitt om det är av samma anledning som förra gången. Men du, varför denna tystnad på bloggen? Ingen inspiration eller ork? Kram

Kommentera

