Te vicken nötta?

Har sitter jag och ändrar utseendet på min blogg trots att alla numer kör RSS och aldrig surfar in på bloggar de följer, eller? Är jag ensam om att alltid gå in på själva bloggen och läsa?

Om hellomotti

Hello Motti är Sockertoppens mamma. Om IVF-guden vill kan det bli aktuellt med ett moderskap även till Sockertoppens lillasyskon. Väntar på att få starta syskonverkstaden för andra gången våren 2011. Fick missfall efter en FET i januari 2011. Skrapningen misslyckades och klanten till kirurg stack hål på livmodern. I slutet av april konstaterades att den nu har läkt. Jag ska använda sommaren till att "vila upp mig" och så blir det nya tag med FET i september. Vi har tre embryon i frysen. FET = Frozen embryo transfer = Tina upp ett embryo som blivit över från en tidigare provrörsbefruktning och sätta in det i livmodern. Men se det behövdes inte. 18 juli fick jag reda på att jag var gravid - UTAN HJÄLP!!! För första gången i mitt liv. I mitten på mars 2012 föddes Sockertoppens lillasyster. Jag kallar henne Minitoppen i bloggen.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Te vicken nötta?

  1. Tisalen skriver:

    Nä du – jag går in på bloggarna och RSS har jag inte engagerat mig i ännu 🙂

  2. Tudorienne skriver:

    Nästan bara när jag kommenterar.

  3. hellomotti skriver:

    Aha du kör SÅ…! 🙂

  4. Anka skriver:

    Nej, det är du inte ensam om. Jag har inte fattat det här med RSS, vill nån förklara?

  5. hellomotti skriver:

    Jag har inte heller fattat RSS det är den pinsamma sanningen 🙂

  6. nylsa skriver:

    Jag läser nästan bara i min reader, lite trist för det blir så sällan av att man kommenterar då.

    Du kan ju testa en reader och se vad du tycker, jag använder http://www.google.se/reader/, logga in med ett gmailkonto, registrera de bloggar du vill läsa och den hållre reda på när någon har uppdaterat. Enkelt och funkar även om man både läser i telefonen och på datorn, eftersom man loggar in så håller den reda på vilka du läst i telefonen så att du slipper få dem som olästa i datorn, du fattar säkert.

    Fast nackdelen är ju så klart att man aldrig går in på själva bloggarna, och då missar man inte bara nya utseenden och att kommentera, men missar även andras kommentarer och fastän det beror på ren lättja så är det ju lite synd.

  7. Ullah skriver:

    Jag har aldrig brytt mig om RSS heller… vet inte vad det skall vara bra för.

Kommentera

